Ik kan niet uitbellen met 4g

Ik kan niet uitbellen met 4g

icon

Ik heb gelezen dat via wifi bellen niet de beste manier is, maar ik kan ook niet via 4g uitbellen. Wat moet ik doen?

icon
Zijn er bekende issues bij ons?

Klik hier of jouw probleem voor nu niet opgelost kan worden en waar we mee bezig zijn.

Bekende issues waaraan gewerkt wordtBekende issues waaraan gewerkt wordt

Is alles up to date?
  • Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
  • Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.
  • Herstart jouw telefoon. Heeft dit geholpen?
Hoe zit het met jouw mobiele provider?

Het kan zijn dat jouw mobiele provider net op die plek waar je werkt of bent, minder goed bereik heeft. Je internet werkt gewoon als je een app verstuurd of je browser opent, maar bellen via de app werkt niet. Je kan het volgende uitzoeken:

Heb je dit probleem op meerdere locaties? Thuis, op het werk en onderweg?
  • Nee. Dan kunnen we concluderen dat de locatie waar jij bent/was geen goed bereik heeft via jouw mobiele netwerk.
  • Ja, lees verder.
Heb je gekeken of gevraagd aan jouw mobiele provider op die locaties wel goed bereik heeft?
  • Ja, ze geven aan dat er iets aan de hand is. In dat geval zou dit eerst opgelost moeten worden voor wij weten of er aan onze kant iets mis is.
  • Zo nee, lees verder.
Hebben jouw collega’s met dezelfde mobiele provider er ook last van?
  • Lees hieronder verder bij ‘Het probleem is nog niet opgelost’ en geef aan wat jouw collega’s ervaren. Als deze er niet zijn, dan kan je dit achterwegen laten.
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
  • Open de app.
  • Ga naar Profiel.
  • Ga naar App voorkeuren.
  • Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.
  • Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Druk op Feedback versturen.
  • Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
    • ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
  • Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
  • Druk op Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!