💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Heb ik de app wel goed ingesteld in Freedom?

Heb ik de app wel goed ingesteld in Freedom?

icon

Je hebt de app geïnstalleerd, maar je loopt al meteen tegen problemen op. Niks werkt. Het kan zijn dat er wat mis is met het VoIP-account wat jij gebruikt.

icon
‣
Je krijgt de melding: ‘Je hebt geen app account. Dit betekent dat je geen inkomende gesprekken in Voys kan ontvangen.’
‣
Heb je het account overgenomen van een collega?
‣
Ik en mijn collega gebruiken hetzelfde gebruikersaccount.
‣
Zijn er bekende issues bij ons?
‣
Is alles up to date?
‣
Bel jij via Wifi?
‣
Gebruik jij Bluetooth op jouw telefoon?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote Logging aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.