💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik heb de app gedownload, maar hij werkt niet.

Ik heb de app gedownload, maar hij werkt niet.

icon

Je hebt de Voys app gedownload, jouw app staat in het belplan en je hebt precies gedaan wat onze handleiding zegt, maar toch lukt het niet. De telefoon gaat helemaal niet over of juist wel, maar als je opneemt gebeurd er niks. Waarschijnlijk is dan jouw account nog niet geregistreerd.

icon
‣
Waarom registreert mijn app zo laat?
‣
Waarom is iOS13 een stap terug voor onze (en eigenlijk elke) VoIP app?
‣
Hoe zorg ik ervoor dat het toch lukt?
‣
Wat ik ook doe het werkt echt niet.