💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Mijn Voys app werkt niet (goed) als ik Bluetooth aan heb.

Mijn Voys app werkt niet (goed) als ik Bluetooth aan heb.

icon

Je bent tot de ontdekking gekomen dat als jij bluetooth uitzet, jouw app ineens wel goed werkt. In deze pagina kan je uitzoeken of er een oplossing is om toch gebruik te maken van jouw app in combinatie met het aan hebben van Bluetooth.

icon
‣
Ik heb een Galaxy Watch gekoppeld aan mijn telefoon.
‣
Ik heb een smartwatch gekoppeld aan mijn telefoon.
‣
Mijn headset is niet meer gekoppeld zodra ik op opnemen druk of de klant opneemt als ik uitbel.
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote Logging aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.