💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

De app gaat maar één keer over

De app gaat maar één keer over

icon

Door de restricties van iOS mogen onze apps beperkt draaien op de achtergrond. Daarom moeten we bij inkomende gesprekken eerst een bericht sturen om de app wakker te maken. Als de app dat doet én zich tijdig meldt, sturen we het gesprek door naar de app. De berichten hiervoor worden door een nieuw middleware-bouwblok verwerkt.

icon
Is alles up to date?
Bel jij via Wifi?
Hoe kan het besturingssysteem van iOS het probleem zijn?
Staat de functie schermtijd aan op jouw iPhone?
Ververs op de achtergrond moet aanstaan.
Waarom is iOS13 een stap terug voor onze (en eigenlijk elke) VoIP app?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.