💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Je krijgt de melding: ‘Je hebt geen app account. Dit betekent dat je geen inkomende gesprekken in Voys kan ontvangen.’

Je krijgt de melding: ‘Je hebt geen app account. Dit betekent dat je geen inkomende gesprekken in Voys kan ontvangen.’

icon

Deze melding houdt in dat er geen VoIP-account aan jouw gebruikersaccount is gekoppeld. Zonder VoIP-account kan je niet via ons platform of via internet bellen.

icon
Ik wil geen VoIP-account gebruiken.
Hoe voeg je een VoIP-Account toe?
Hoe koppel jij een VoIP-account aan jouw gebruikersaccount?
Hoe voeg je een VoIP-Account toe met een complete account?