Als ik uit wil bellen, dan hoor ik een ‘nummer is niet bereikbaar’ toon

Als ik uit wil bellen, dan hoor ik een ‘nummer is niet bereikbaar’ toon

icon

Je gebruikt de app voor het eerst of je hebt hem al in gebruik, maar je krijgt bij meerdere telefoonnummers een toon dat het nummer niet bereikbaar is. Je weet zeker dat die nummers wel bereikbaar zijn via een ander toestel. Alleen in de app lukt het niet.

icon
Zijn er bekende issues bij ons?

Klik hier of jouw probleem voor nu niet opgelost kan worden en waar we mee bezig zijn.

Bekende issues waaraan gewerkt wordtBekende issues waaraan gewerkt wordt

Is alles up to date?
  • Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
  • Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.
  • Herstart jouw telefoon. Heeft dit geholpen?
Bel jij via Wifi?

Bel eens via 4g/5g. Is je probleem over of werkt dit beter? Dan raden wij jou aan om voor betere bereikbaarheid via dat netwerk te bellen. Lees hier meer over het netwerk.

Gebruik jij Bluetooth op jouw telefoon?

Zet jouw bluetooth uit. Werkt het nu wel? Lees hier meer.

Kan jij wel inkomende telefonie ontvangen?
  • Login in Freedom.
  • Ga naar Belplannen.
  • Klik op jouw telefoonnummer.
  • Druk op Belplan wijzigen.
  • Druk boven aan het belplan op Stap toevoegen.
  • Kies voor VoIP-Account en dan voor het account waar jij jouw app aan hebt gekoppeld.
  • Druk op Opslaan.
  • Druk op Wijzigingen opslaan.
  • Zorg dat een collega of jijzelf met een andere telefoon naar het zakelijke nummer belt.
    • Ja, dit werkt wel! Probeer nu nog eens uit te bellen. Het kan namelijk zijn dat de geslaagde inkomende telefonie ervoor gezorgd heeft dat uitgaand nu ook zijn weg weet te vinden.
    • Nee, het werkt niet. Lees dan verder.
Staan de beltoegangen wel goed?
  • Login op freedom.voys.nl met een Beheer account.
  • Ga naar Beheer.
  • Ga naar VoIP-Account.
  • Vink het vakje voor jouw VoIP-account voor de app aan.
  • Wilde je uitbellen naar een internationaal nummer? Dan was dat het probleem in dit voorbeeld. Die staat namelijk niet aangevinkt.
  • Vink de juiste beltoegangen aan.
  • Druk op Toepassen.
  • Bel nu uit, heeft het gewerkt?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
  • Open de app.
  • Ga naar Profiel.
  • Ga naar App voorkeuren.
  • Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.
  • Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Druk op Feedback versturen.
  • Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
    • ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
  • Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
  • Druk op Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!