Mijn headset via bluetooth werkt niet
- Ga naar je Bluetooth instellingen.
- Klik op het pijltje achter het apparaat wat je wilt gebruiken met de app.
- Zet het schuifje open voor Oproepen.
Het probleem is nog niet opgelost
Remote Logging aanzetten
- Open de app.
- Ga naar instellingen.
- Scrol naar het kopje Foutopsporing.
- Zet Remote Logging aan.
Vervolgens kan je twee dingen doen.
De eerste is contact opnemen met ons (onderaan deze pagina lees je hoe). Vooral als de problemen heel vervelend zijn en vaak voorkomen raden wij jou aan dit te doen. Wij kunnen dan voorbeelden verzamelen met jou om te kijken of wij iets aan jouw probleem kunnen doen.
De tweede optie is de Feedback knop gebruiken in de app.
Feedback
- Zorg voor voorbeeldgesprekken waarbij jouw probleem ontstaat.
- Geef de exacte tijdstippen op van deze voorbeeldgesprekken.
- Open de app.
- Klik op Recent.
- Noteer de tijdstippen.
- Ga naar instellingen in de app.
- Scrol helemaal naar beneden.
- Klik op de Feedback button.
- Noteer hier wat jouw probleem is en de tijdstippen.
Wij reageren niet altijd op de feedback die wij binnen krijgen. Het is een verzamelsysteem om te kijken of meer gebruikers dezelfde problemen ervaren. Wij gaan op zulke momenten dan met deze problemen aan de slag en proberen deze in een volgende update op te lossen. Het kan zijn dat het dus even duurt voordat er iets gebeurd. Het kan ook voorkomen dat wij de problemen (voor nu) niet kunnen oplossen.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.