Ik hoor de klant niet

Ik hoor de klant niet

icon

Allereerst gaan we kijken of jouw app probleem een issue is wat we al gevonden hebben.

Updaten

  • Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
  • Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.

icon

Bel jij via Wifi?

Bel eens via 4g/5g. Is je probleem over of werkt dit beter? Dan raden wij jou aan om voor betere bereikbaarheid via dat netwerk te bellen.

Bluetooth

Zet jouw bluetooth uit. Werkt dit wel? Het kan zijn dat de audio naar jouw smartwatch wordt gestuurd.

icon

Smartwatch

Heb je een smartwatch? Volg onderstaande stappen.

  • Zet bluetooth uit of disconnect je smartwatch van je telefoon.
  • Zorg dat iemand naar je app belt.
    • Werkt het? Dan lag het aan de smartwatch koppeling in combi met gebruik van onze app.
    • Stop het gesprek.
    • Koppel je smartwatch weer met je mobiel of zet bluetooth weer aan.
    • Laat iemand nog eens naar je app bellen.
    • Als het goed is werkt het nu ook.
  • Het maakte geen verschil? Lees dan verder.

image
💡

Je kan ook bij de instellingen van je watch er voor zorgen dat deze geen gesprekken van de Voys app mag aannemen.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
  • Open de app.
  • Ga naar instellingen.
  • Ga naar App voorkeuren.
  • Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.
  • Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Druk op Feedback versturen.
  • Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
    • ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
  • Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
  • Druk op Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!