Mijn klant hoort een echo

Mijn klant hoort een echo

icon

Een handvol klanten geeft aan dat er altijd een echo te horen is bij de klant tijdens een telefoongesprek met de app. Op dit moment kunnen wij dit probleem niet achterhalen. Dit komt onder andere omdat wij het probleem niet kunnen na produceren. Wij zijn gestopt met uitzoeken waar het probleem wegkomt, maar wij willen het nog wel graag horen als jij dit probleem ervaart.

icon

Tijdelijke oplossing

Er is wel een manier om de echo weg te halen tijdens het gesprek.

  • Zet de luidspreker tijdens het bellen aan.
  • De klant hoort nu geen echo meer.

We snappen dat dit als zeer vervelend wordt ervaren. Als je opzoek bent naar een andere manier van telefoneren, neem dan contact met ons op. We denken graag met je mee.

Als jij hier last van hebt, zet remote logging aan en gebruik dan de feedback knop in de app zoals hieronder uitgelegd. Hoe meer voorbeelden, hoe meer kans dat wij dit probleem toch weer op kunnen pakken en een oplossing kunnen vinden.

icon

Feedback versturen

Remote Logging aanzetten

  • Open de app.
  • Ga naar instellingen.
  • Scrol naar het kopje Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.

image

Gebruik de Feedback knop in de app.

Feedback

  • Zorg voor voorbeeldgesprekken waarbij jouw probleem ontstaat.
  • Geef de exacte tijdstippen op van deze voorbeeldgesprekken.
    • Open de app.
    • Klik op Recent.
    • Noteer de tijdstippen.

  • Ga naar instellingen in de app.
  • Scrol helemaal naar beneden.
  • Klik op de Feedback button.
  • Noteer hier wat jouw probleem is en de tijdstippen.

Wij reageren niet altijd op de feedback die wij binnen krijgen. Het is een verzamelsysteem om te kijken of meer gebruikers dezelfde problemen ervaren. In dit geval hebben we nog geen oplossing kunnen vinden en zullen we pas weer een poging doen als we genoeg feedback hierover krijgen van verschillende gebruikers.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!