De app gaat maar één keer over

De app gaat maar één keer over

Dan moet je wel heel snel opnemen. In de meeste gevallen is het opnieuw opzetten van de app de oplossing. In een aantal gevallen niet.

Houd er ook rekening mee dat een app trager reageert dan een vast toestel. Als jouw collega vrij vlot opneemt, kan het zijn dat je app toch nog een keer over gaat.

Het kan ook zijn dat de instellingen niet goed staan.

  • Open de Voys app.
  • Ga naar instellingen.
  • Kies voor apps.
  • Zet altijd meldingen voor Voys ontvangen aan.

Zet dan foutopsporing aan in de app. Die vind je onderaan bij de instellingen. Zorg voor een voorbeeld telefoontje daarna en neem contact met ons op. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel dan onze Klantgeluk collega’s op +31 50 700 9920  of stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.