Ik krijg geen telefoon binnen

Ik krijg geen telefoon binnen

Jouw collega krijgt een telefoontje binnen, maar bij jouw gebeurd er niks. Je hebt de app er al opnieuw op gezet en overal toestemming voor gegeven. Heb je ook gekeken of het werkt om via 4g telefonie te ontvangen in plaats van wifi?

Gebruik je een iPhone? Zorg dan dat de app altijd actief staat:

  • Ga naar de instellingen in je iPhone.
  • Klik op de Voys app.
  • Zet ‘ververs op achtergrond’ aan.

Krijg je nog geen telefoon binnen terwijl je in het belplan staat en bereikbaar bent? Zet dan foutopsporing aan in de app. Die vind je onderaan bij de instellingen. Zorg voor een voorbeeld telefoontje daarna en neem contact met ons op. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel dan onze Klantgeluk collega’s op +31 50 700 9920  of stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.