De app gaat maar één keer over

De app gaat maar één keer over

Dan moet je wel heel snel opnemen. In de meeste gevallen is het opnieuw opzetten van de app de oplossing. In een aantal gevallen niet.

Houd er ook rekening mee dat een app trager reageert dan een vast toestel. Als jouw collega vrij vlot opneemt, kan het zijn dat je app toch nog een keer over gaat.

Het kan ook zijn dat de instellingen niet goed staan.

Maak je gebruik van de functie schermtijd? Zorg dat je onze app toevoegt aan ‘altijd toestaan’.

  • Ga naar de instellingen op je Iphone.
  • Ga vervolgens naar schermtijd.
  • Klik op ‘altijd toestaan’.
  • Voeg Voys toe aan de lijst door op het plusje te drukken.

Zorg ervoor dat onze app altijd actief is:

  • Ga naar de instellingen in je iPhone.
  • Klik op de Voys app.
  • Zet ‘ververs op achtergrond’ aan.

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel dan onze Klantgeluk collega’s op +31 50 700 9920  of stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.