Je gebruikt de app voor het eerst of je hebt hem al in gebruik, maar je kan niet uitbellen. Volg onderstaande vragen stap voor stap om te kijken of we het probleem op kunnen lossen.
Zijn er nu bekende issues bij ons?
Klik hier of jouw probleem voor nu niet opgelost kan worden en waar we mee bezig zijn.
Is alles up to date?
- Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
- Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.
Bel jij via Wifi?
Bel eens via 4g/5g. Is je probleem over of werkt dit beter? Dan raden wij jou aan om voor betere bereikbaarheid via dat netwerk te bellen. Lees hier meer over het netwerk.
Gebruik je Bluetooth op jouw telefoon?
Zet jouw bluetooth uit. Werkt dit wel? Het kan zijn dat de audio naar jouw smartwatch wordt gestuurd of dat jouw headset niet goed met de app kan communiceren.
Heb jij van VoIP-account of gebruiker gewisseld voor de app?
De iPhone is vrij traag als het gaat om veranderingen zoals deze. Wij raden aan even wat langer te wachten en te kijken of het dan wel werkt. Misschien nog even de app er helemaal af gooien, eerst in de iCloud eventueel. De kans is dan heel groot dat het daarna wel weer werkt.
Staan de beltoegangen wel aan voor jouw app?
- Login op freedom.voys.nl met een Beheer account.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar VoIP-Account.
- Vink het vakje voor jouw VoIP-account voor de app aan:
- Wilde je uitbellen naar een internationaal nummer? Dan was dat het probleem in dit voorbeeld. Die staat namelijk niet aangevinkt.
- Vink de juiste beltoegangen aan.
- Druk op Toepassen.
- Bel nu uit, heeft het gewerkt?
Ik heb bovenstaande stappen gevolgd, maar het probleem is nog niet opgelost
Remote Logging aanzetten
- Open de app.
- Ga naar instellingen.
- Scrol naar het kopje Foutopsporing.
- Zet Remote Logging aan.
Vervolgens kan je twee dingen doen.
De eerste is contact opnemen met ons (onderaan deze pagina lees je hoe). Vooral als de problemen heel vervelend zijn en vaak voorkomen raden wij jou aan dit te doen. Wij kunnen dan voorbeelden verzamelen met jou om te kijken of wij iets aan jouw probleem kunnen doen.
De tweede optie is de Feedback knop gebruiken in de app.
Feedback
- Zorg voor voorbeeldgesprekken waarbij jouw probleem ontstaat.
- Geef de exacte tijdstippen op van deze voorbeeldgesprekken.
- Open de app.
- Klik op Recent.
- Noteer de tijdstippen.
- Ga naar instellingen in de app.
- Scrol helemaal naar beneden.
- Klik op de Feedback button.
- Noteer hier wat jouw probleem is en de tijdstippen.
Wij reageren niet altijd op de feedback die wij binnen krijgen. Het is een verzamelsysteem om te kijken of meer gebruikers dezelfde problemen ervaren. Wij gaan op zulke momenten dan met deze problemen aan de slag en proberen deze in een volgende update op te lossen. Het kan zijn dat het dus even duurt voordat er iets gebeurd. Het kan ook voorkomen dat wij de problemen (voor nu) niet kunnen oplossen.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.