Ik kan niet uitbellen met 4g

Ik kan niet uitbellen met 4g

icon

Ik heb gelezen dat via wifi bellen niet de beste manier is, maar ik kan ook niet via 4g uitbellen. Wat moet ik doen?

Allereerst gaan we kijken of jouw app probleem een issue is wat we al gevonden hebben.

Updaten

  • Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
  • Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.

icon

Jouw mobiele provider

Het kan zijn dat jouw mobiele provider net op die plek waar je werkt of bent, minder goed bereik heeft. Je internet werkt gewoon als je een app verstuurd of je browser opent, maar bellen via de app werkt niet. Je kan het volgende doen:

  • Heb je dit probleem op meerdere locaties? Thuis, op het werk, onderweg?
    • Nee. Dan kunnen we concluderen dat de locatie waar jij bent/was geen goed bereik heeft via jouw mobiele netwerk.
    • Ja, lees verder.
  • Heb je gekeken of gevraagd aan jouw mobiele provider op die locaties wel bereik heeft?
    • Ja. Hopelijk hebben ze er een snelle oplossing voor.
    • Zo nee, lees verder.
  • Hebben jouw collega’s met dezelfde mobiele provider er ook last van?
    • Nee. Dit is een moeilijke. We kunnen als je de feedback knop hieronder invult misschien iets vinden in de remote logging die je meestuurt.
    • Niet van toepassing of ja, lees verder.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten

  • Open de app.
  • Ga naar instellingen.
  • Scrol naar het kopje Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.

image

Vervolgens kan je twee dingen doen.

De eerste is contact opnemen met ons (onderaan deze pagina lees je hoe). Vooral als de problemen heel vervelend zijn en vaak voorkomen raden wij jou aan dit te doen. Wij kunnen dan voorbeelden verzamelen met jou om te kijken of wij iets aan jouw probleem kunnen doen.

De tweede optie is de Feedback knop gebruiken in de app.

Feedback

  • Zorg voor voorbeeldgesprekken waarbij jouw probleem ontstaat.
  • Geef de exacte tijdstippen op van deze voorbeeldgesprekken.
    • Open de app.
    • Klik op Recent.
    • Noteer de tijdstippen.

  • Ga naar instellingen in de app.
  • Scrol helemaal naar beneden.
  • Klik op de Feedback button.
  • Noteer hier wat jouw probleem is en de tijdstippen.

Wij reageren niet altijd op de feedback die wij binnen krijgen. Het is een verzamelsysteem om te kijken of meer gebruikers dezelfde problemen ervaren. Wij gaan op zulke momenten dan met deze problemen aan de slag en proberen deze in een volgende update op te lossen. Het kan zijn dat het dus even duurt voordat er iets gebeurd. Het kan ook voorkomen dat wij de problemen (voor nu) niet kunnen oplossen.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!