Er is helemaal geen audio

Er is helemaal geen audio

icon

Allereerst gaan we kijken of jouw app probleem een issue is wat we al gevonden hebben.

Updaten

  • Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
  • Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.

icon

Bel jij via Wifi?

Bel eens via 4g/5g. Is je probleem over of werkt dit beter? Dan raden wij jou aan om voor betere bereikbaarheid via dat netwerk te bellen.

Bluetooth

Zet jouw bluetooth uit. Werkt dit wel? Het kan zijn dat de audio naar jouw smartwatch wordt gestuurd.

icon

Smartwatch

Heb je een smartwatch? Volg onderstaande stappen.

  • Zet bluetooth uit of disconnect je smartwatch van je telefoon.
  • Zorg dat iemand naar je app belt.
    • Werkt het? Dan lag het aan de smartwatch koppeling in combi met gebruik van onze app.
    • Stop het gesprek.
    • Koppel je smartwatch weer met je mobiel of zet bluetooth weer aan.
    • Laat iemand nog eens naar je app bellen.
    • Als het goed is werkt het nu ook.
  • Het maakte geen verschil? Lees dan verder.

image
💡

Je kan ook bij de instellingen van je watch er voor zorgen dat deze geen gesprekken van de Voys app mag aannemen.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten

  • Open de app.
  • Ga naar instellingen.
  • Scrol naar het kopje Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.

image

Vervolgens kan je twee dingen doen.

De eerste is contact opnemen met ons (onderaan deze pagina lees je hoe). Vooral als de problemen heel vervelend zijn en vaak voorkomen raden wij jou aan dit te doen. Wij kunnen dan voorbeelden verzamelen met jou om te kijken of wij iets aan jouw probleem kunnen doen.

De tweede optie is de Feedback knop gebruiken in de app.

Feedback

  • Zorg voor voorbeeldgesprekken waarbij jouw probleem ontstaat.
  • Geef de exacte tijdstippen op van deze voorbeeldgesprekken.
    • Open de app.
    • Klik op Recent.
    • Noteer de tijdstippen.

  • Ga naar instellingen in de app.
  • Scrol helemaal naar beneden.
  • Klik op de Feedback button.
  • Noteer hier wat jouw probleem is en de tijdstippen.

Wij reageren niet altijd op de feedback die wij binnen krijgen. Het is een verzamelsysteem om te kijken of meer gebruikers dezelfde problemen ervaren. Wij gaan op zulke momenten dan met deze problemen aan de slag en proberen deze in een volgende update op te lossen. Het kan zijn dat het dus even duurt voordat er iets gebeurd. Het kan ook voorkomen dat wij de problemen (voor nu) niet kunnen oplossen.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!