💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Klanten komen niet uit de wachtrij

Klanten komen niet uit de wachtrij

icon

Er staan klanten in de wachtrij, maar ons Webphones of toestellen gaan maar niet af. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Volg onderstaande stappen en kijk of dit jouw probleem verhelpt.

icon
‣
Wij denken dat er een fout bij Voys is.
‣
De router.
‣
De toestellen en/of Webphone
‣
Het belplan
‣
Nog steeds problemen?