Klanten komen niet uit de wachtrij

Klanten komen niet uit de wachtrij

icon

Er staan klanten in de wachtrij, maar ons Webphones of toestellen gaan maar niet af. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Volg onderstaande stappen en kijk of dit jouw probleem verhelpt.

icon
Wij denken dat er een fout bij Voys is.

Om uit te zoeken of jouw probleem een Voys probleem is of een netwerkprobleem kan je het volgende doen:

  • Zorg dat er maar één toestel of Webphone actief in de wachtrij staat. Zet de rest op niet beschikbaar, niet storen of uit.
  • Bel naar de wachtrij en laat het toestel opnemen. Houd het gesprek actief.
  • Bel met een tweede telefoon naar de wachtrij zodat deze in de wachtrij terecht komt.
  • Zodra deze persoon in de wachtrij staat, leg je het eerste gesprek op zodat het toestel weer beschikbaar is.
  • Probeer dit een aantal keer.
    • Gaat het toestel nooit af? Neem dan contact met ons op onderaan deze pagina.
    • Gaat het toestel wel af en misschien ook soms niet? Dan is de kans heel klein dat er een probleem aan onze kant ligt en kan je beter eerst onderstaande stappen volgens.
De router.

Het klinkt gek, maar de router kan het ineens druk hebben. Herstarten van de router kan dan helpen het probleem op te lossen. Lost dit niks op? Kijk of SIP Alg aanstaat op de router. Wij kunnen dit niet voor je eraf halen. Mocht je een IT’er hebben dan weet hij dit te vinden. Misschien dat jouw internetprovider dit zelfs wel heel makkelijk kan uitleggen.

De toestellen en/of Webphone

Als je de router een herstart geeft, is het handig om ook de rest een herstart te geven. Een eventuele switch tussen de router en de webphones/toestellen moet ook even van het stroom. Daarna de toestellen. De webphones kan je het beste cookies van verwijderen en opnieuw inloggen. Herstart de computer. Lijkt het nu opgelost te zijn?

Het belplan

Nog steeds problemen? Dat is zeker jammer. Sloop dan jouw belplan. Gooi de wachtrij eruit. Maak eventueel een nieuwe aan. Maak ook een nieuwe belgroep aan. Zet deze weer in het belplan. Hoe zit het nu met het probleem?

Nog steeds problemen?

Mocht je alles geprobeerd hebben, niks overgeslagen en toch werkt het niet?

  • Zorg ervoor dat remote logging aanstaat op de Webphones als die er zijn.
  • Zorg voor voorbeeldgesprekken waarbij het probleem naar voren kwam.
  • Onderaan de pagina kan je contact met ons opnemen.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!