Er wordt een verkeerde naam getoond bij mijn telefoonnummer.

Er wordt een verkeerde naam getoond bij mijn telefoonnummer.

icon

Jouw klant ziet een verkeerde bedrijfsnaam bij jouw telefoonnummer.

Het kan voorkomen dat de verkeerde CallerID (= naam bij het telefoonnummer) op het scherm van de gebelde wordt getoond. Je ziet dan dat Houthandel Jannes wordt getoond, terwijl de gebelde wordt gebeld door jouw bedrijf bijvoorbeeld: Kinderboerderij de Pluizige Kip. In de meeste gevallen wordt dit veroorzaakt door oude data. Wij kunnen daar jammer genoeg niks aan doen.

icon

Dat is niet handig, wat nu?

Vaak komt dit voor bij mobiele telefoons die gebruik maken van specifieke ‘CallerID’ software. Deze software legt een link met een eigen of online database en toont op basis van deze database een naam bij het telefoonnummer. Het kan ook zijn dat dit nummer (soms onterecht) staat gekenmerkt als een ‘Spam’ nummer. Helaas hebben wij hier niet direct invloed op. Je kan afhankelijk van het type toestel hier wel zelf actie op ondernemen. De acties per toestel worden hieronder toegelicht.

Samsung: Wordt jouw nummer onterecht gekenmerkt als ‘Spam’ of klopt de getoonde naam niet bij het nummer. Dan kan je dit aangeven via dit webformulier.

OnePlus: Op een OnePlus toestel moet je een instelling op de telefoon zelf aanpassen. CallerID moet uitgeschakeld zijn. Het hangt per type toestel af hoe je dit oplost.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!