Er is een probleem met audio

Er is een probleem met audio

icon

Audio Issues bij een vaste telefoon

De oorzaken van krakende, haperende en compleet wegvallende audio kunnen we opdelen in drie subcategorieën; hardware(en DECT)-issues, instellingen en netwerk-issues. Soms is het lastig om vast te stellen waar een specifiek audio-issue nou precies aan ligt. Deze pagina geeft je handvatten hoe deze issues kunnen worden gevonden en opgelost. Deze is zo ingedeeld dat je bovenaan kan beginnen met troubleshooten en je weet hoe jij jouw audio-issues op kan lossen.

Tip voor de trouble shoot: begin bij het kijken of toestel instellingen de problemen veroorzaken, controleer dan de codec instellingen en loop daarna het netwerk langs.

icon
☎️
Toestel settings

Er zijn meerdere instellingen in je telefoon die van invloed zijn op de audio. Lees verder →

Codec instellingen
Codec instellingen

Komen de audio issues alleen voor bij interne gesprekken? Controleer dan de Audio-codecs. Lees meer →

Netwerk
Netwerk

De kwaliteit van de VoIP-gesprekken wordt in belangrijke mate bepaald door de kwaliteit van je netwerk, modem / router en internetverbinding. Lees verder →

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!