Audio Issues
De oorzaken van krakende, haperende en compleet wegvallende audio kunnen we opdelen in drie subcategorieën; hardware(en DECT)-issues, instellingen en netwerk-issues. Soms is het lastig om vast te stellen waar een specifiek audio-issue nou precies aan ligt. Deze pagina geeft je handvatten hoe deze issues kunnen worden gevonden en opgelost. Deze is zo ingedeeld dat je bovenaan kan beginnen met troubleshooten en je weet hoe jij jouw audio-issues op kan lossen.
Tip voor de trouble shoot: begin bij het kijken of toestel instellingen de problemen veroorzaken, controleer dan de codec instellingen en loop daarna het netwerk langs.
Voys App
iOS
Android
Webphone
Ik krijg een melding dat mijn audiokwaliteit slecht is
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!