Is je verbinding stabiel genoeg, maar heb je nog steeds audio problemen? Controleer dan de instellingen van de headset die je gebruikt.
Zorg dat je niet de “Standaard” of “Communicatie” apparaten selecteert, maar het apparaat zelf. Staan de instellingen op Standaard en Communicatie? Dan kan je besturingssysteem dit zelf gaan wisselen, zodat je ineens niet meer belt via jouw headset, maar via je monitor zonder speakers.
Staat dit allemaal goed? Dan kan het ook mogelijk zijn dat de audio geblokkeerd wordt door je eigen netwerk.
Probeer in dat geval het volgende:
- Herstart je router.
- Zit je op wifi? Maak gebruik van een LAN kabel (eventueel met een hub als tussenstuk) in je laptop. Zo is je internet ook stabieler.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.