💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik krijg een melding dat mijn audiokwaliteit slecht is

Ik krijg een melding dat mijn audiokwaliteit slecht is

icon

Onze Webphone kan uitlezen of jouw internet goed genoeg werkt om met de Webphone te bellen. Lees je in de pop up van de webphone dat je audiokwaliteit slecht is? Dan is de kans groot dat je gesprekken niet goed klinken omdat de internetverbinding niet stabiel genoeg is. Check dus of je internetverbinding toereikend is om VoIP gesprekken mee te kunnen voeren.

Tip: sluit je computer aan op het internet via een netwerkkabel, deze verbinding is stabieler dat via WiFi.

Lees hier meer over audioproblemen.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.