💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Mijn microfoon en/of headset werkt niet

Mijn microfoon en/of headset werkt niet

icon

Het balkje van de microfoon slaat niet groen uit. Dit kan je zien bij de instellingen van de Webphone en dan bij Apparaten onder microfoon.

Heeft de Webphone toestemming om gebruik te maken van je microfoon en staan de instellingen in de Webphone goed? Dan kan het zijn dat je headset zelf wat problemen heeft. Controleer of de instellingen van je headset goed staan en of je headset niet op mute staat.

icon
‣
Ik heb een Windows
‣
Ik heb een MacOS
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.