💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest

De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest

icon

Webbrowsers willen tabbladen of applicaties die langere tijd niet gebruikt worden in slaapstand zetten. Dit heeft allemaal te maken met het belang van accubesparing. Onze Webphone is niet de baas over deze functies. Jij zou als laptop gebruiker dus zelf aan jouw browsers en/of laptop moeten ‘vertellen’ dat je dat niet wilt.

icon

Staat dit al aangevinkt, maar is de Webphone nog steeds niet actief? Loop dan de instellingen van je computer na:

‣
Vink voorkom slaap-/sluimerstand aan in de Webphone.
‣
Windows
‣
MacOS
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.