Webbrowsers willen tabbladen of applicaties die langere tijd niet gebruikt worden in slaapstand zetten. Dit heeft allemaal te maken met het belang van accubesparing. Onze Webphone is niet de baas over deze functies. Jij zou als laptop gebruiker dus zelf aan jouw browsers en/of laptop moeten ‘vertellen’ dat je dat niet wilt.
Staat dit al aangevinkt, maar is de Webphone nog steeds niet actief? Loop dan de instellingen van je computer na:
We hebben een aantal zaken vanuit onze Webphone wel onder controle. Deze kan je aanzetten door het volgende te doen.
- Open de Webphone.
- Ga naar Instellingen.
- Scroll helemaal naar beneden en ga naar Algemeen.
- Vink Voorkom slaap-/sluimerstand aan.
- Was dit al, lees verder.
Bij geheugenactiviteit hoger dan 80% kan de Webphone ook afgesloten worden. Dit moet ook uitgezet worden.
- Open de Webphone.
- Druk op de drie stippen.
- Druk op App-informatie.
- Druk onderaan op Instellingen.
- Druk op Meer instellingen en rechten.
- Ga naar Prestaties.
- Bij Geheugenbesparing kan je twee dingen doen.
- Je kan de functie uitzetten.
- Je kan aangeven dat je wil dat webphone.voys.nl altijd actief blijft.
- Daaronder is ook de optie om Energiebesparing uit te zetten. Dit kan helemaal, maar dit kan ook als je batterij op 20% zit of niet is aangesloten aan de lader.
- Ga naar Systeemvoorkeuren van jouw Macbook.
- Klik op Batterij.
- Klik vervolgens op het tabblad Batterij.
- Schakel Energiebesparingsmodus uit.
- Klik dan op Lichtnetadapter.
- Vink Schakel sluimerstand uit voor netwerktoegang aan.
- Zet Energiebesparingsmodus uit.
- Open de Webphone.
- Druk op de drie stippen.
- Druk op App-informatie.
- Druk onderaan op Instellingen.
- Druk op Meer instellingen en rechten.
- Ga naar Prestaties.
- Bij Geheugenbesparing kan je twee dingen doen.
- Je kan de functie uitzetten.
- Je kan aangeven dat je wil dat webphone.voys.nl altijd actief blijft.
- Daaronder is ook de optie om Energiebesparing uit te zetten. Dit kan helemaal, maar dit kan ook als je batterij op 20% zit of niet is aangesloten aan de lader.
Het probleem is nog niet opgelost
- Open de Webphone.
- Ga naar Instellingen.
- Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
- Zorg dat Remote logging aanstaat.
- Open de Webphone.
- Druk op Neem contact op.
- Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
- Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!