💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik krijg geen inkomende oproepen binnen

Ik krijg geen inkomende oproepen binnen

icon
Zorg dat je beschikbaar staat op de webphone
  • Open de Webphone.
  • Zorg dat je op beschikbaar staat en op de Webphone. Als er een error komt, dan is er iets niet goed geïnstalleerd of aangemaakt in Freedom.
image
Staat het juiste Webphone account aangevinkt?
  • Open de Webphone
  • Ga naar Instellingen.
  • Zorg dat jouw bestemming op het VoIP Account staat van jouw gebruiker.
  • image
Staat je Webphone of gebruiker wel in het belplan?
  • Log in Freedom.
  • Ga naar Belplannen.
  • Klik op jouw telefoonnummer.
  • Staat het VoIP-Account of de email van de gebruiker wel in het belplan?
Gebruik jij jouw Webphone op meerdere apparaten of logt jouw collega hier ook mee in?

De Webphone is per gebruiker maar op één computer tegelijkertijd te gebruiken. Zorg dus altijd dat je uitlogt als jij of een collega op meerdere apparaten de Webphone gebruikt.

Is jouw headset wel goed gekoppeld?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.