💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik krijg geen inkomende oproepen binnen

Ik krijg geen inkomende oproepen binnen

icon
‣
Zorg dat je beschikbaar staat op de webphone
‣
Staat het juiste Webphone account aangevinkt?
‣
Staat je Webphone of gebruiker wel in het belplan?
‣
Gebruik jij jouw Webphone op meerdere apparaten of logt jouw collega hier ook mee in?
‣
Is jouw headset wel goed gekoppeld?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.