Ik krijg geen inkomende oproepen binnen

Ik krijg geen inkomende oproepen binnen

icon

Doe in dit geval eerst de volgende checks:

  • Sta je op beschikbaar of op ‘Do not disturb'(niet storen)?
  • Staat je bereikbaarheid goed? Zorg dat de bereikbaarheid van je gebruiker op je Webphone account staat, dit stel je in via de instellingen van de Webphone.
  • Staat je Webphone of gebruiker wel in het belplan?
  • Is een collega ingelogd met hetzelfde e-mailadres? De Webphone is per gebruiker maar op één computer tegelijkertijd te gebruiken.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!