💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik krijg geen pop-up wanneer ik gebeld word

Ik krijg geen pop-up wanneer ik gebeld word

icon
Als je de Webphone geminimaliseerd hebt en ondertussen in andere programma’s bezig bent en jouw headset ligt op tafel, dan is het handig om pop ups te krijgen van Chrome zodat je geen telefoontjes mist. In deze handleiding lees jij hoe je die activeert.
icon
Ik gebruik Edge

Gebruik je Edge als browser? Dan kan het zijn dat die deze pop up niet ondersteund. We raden dan aan om Chrome te downloaden.

Windows
Chrome toestemming geven in jouw laptop
  • Druk op Start.
  • Type in Meldingen in de zoekbalk.
  • Open de instellingen voor meldingen en acties.
  • Zet de meldingen aan én zorg dat de toestemming voor Chrome aanstaat.
  • De Concentratiehulp zet je uit.
  • Mocht het nog niet werken, geef je Windows een herstart.
De Wephone toestemming geven in Chrome voor de pop up
  • Open de Webphone.
  • Druk op de drie stippen.
  • Druk op App-informatie.
  • Druk onderaan op Instellingen.
  • Geef aan dat je Meldingen wil ontvangen.
  • image
MacOS
Chrome toestemming geven in jouw laptop.
  • Ga naar Systeemvoorkeuren in jouw Macbook.
  • Klik op Meldingen en focus.
  • Klik op Chrome.
  • Zet Sta berichtgeving toe aan.
  • Vink vervolgens aan wanneer je die pop up wil ontvangen.
  • image
  • Als Chrome er dubbel instaat, dan moet je dit voor beide aanpassen.
De Wephone toestemming geven in Chrome voor de pop up
  • Open de Webphone.
  • Druk op de drie stippen.
  • Druk op App-informatie.
  • Druk onderaan op Instellingen.
  • Geef aan dat je Meldingen wil ontvangen.
  • image
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.