Als je deze opmerking krijgt, dan is er hoogstwaarschijnlijk ook daadwerkelijk iets niet juist aan je netwerkinstellingen. Volg onderstaande stappen om erachter te komen waar het probleem ligt of neem contact op met je IT’er.
- Plug je laptop direct in de router met een kabel. Werkt de Webphone nu wel goed? Dan is er een probleem in de koppelingen die je gebruikt. Check even of alle kabels goed zitten, geef je switch eventueel een herstart. Werkt het nu wel goed?
- Bel je normaal via wifi en werkt het wel als je direct via de router belt, dan kan het zijn dat je wifi signaal niet stabiel genoeg is om te bellen via de Webphone. We raden aan om gebruik te maken van een bekabeld netwerk. Hiervoor kun je eventueel een USB hub gebruiken als je laptop niet de juiste poorten heeft.
- Werkt de Webphone niet goed terwijl hij direct in de router zit, geef de router een herstart.
- Na de herstart probeer je het weer. Werkt het nog niet, dan is er misschien wat aan de hand met je router.
- Werkt het nog niet? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met een IT’er of misschien staat hier nog een tip voor je om uit te proberen.
Het probleem is nog niet opgelost
‣
‣
‣
Gerelateerde pagina’s
Ontdek jouw Freedom omgeving
Ontdek jouw Freedom omgeving
Voys App
Voys App
Netwerk: de sleutel tot een stabiele VoIP verbinding
Netwerk: de sleutel tot een stabiele VoIP verbinding
Webphone
Webphone
Quality of Service (QoS)
Quality of Service (QoS)
Een geschikt netwerk
Een geschikt netwerk
Ondersteuning T.38 protocol
Ondersteuning T.38 protocol