Als je deze opmerking krijgt, dan is er hoogstwaarschijnlijk ook daadwerkelijk iets niet juist aan je netwerkinstellingen. Volg onderstaande stappen om erachter te komen waar het probleem ligt of neem contact op met je IT’er.
- Plug je laptop direct in de router met een kabel. Werkt de Webphone nu wel goed? Dan is er een probleem in de koppelingen die je gebruikt. Check even of alle kabels goed zitten, geef je switch eventueel een herstart. Werkt het nu wel goed?
- Bel je normaal via wifi en werkt het wel als je direct via de router belt, dan kan het zijn dat je wifi signaal niet stabiel genoeg is om te bellen via de Webphone. We raden aan om gebruik te maken van een bekabeld netwerk. Hiervoor kun je eventueel een USB hub gebruiken als je laptop niet de juiste poorten heeft.
- Werkt de Webphone niet goed terwijl hij direct in de router zit, geef de router een herstart.
- Na de herstart probeer je het weer. Werkt het nog niet, dan is er misschien wat aan de hand met je router.
- Werkt het nog niet? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met een IT’er of misschien staat hier nog een tip voor je om uit te proberen.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.