In dit geval heeft de router waarschijnlijk wat moeite met het rondsturen van het verkeer naar de Webphone. Een router herstart kan hier al de oplossing zijn.
Het probleem is nog niet opgelost
‣
- Open de Webphone.
- Ga naar Instellingen.
- Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
‣
- Zorg dat Remote logging aanstaat.
- Open de Webphone.
- Druk op Neem contact op.
- Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
- Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
‣
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!