Dit wordt veroorzaakt door de instellingen van je browser of computer. Waarschijnlijk heeft de Webphone geen toestemming gekregen om gebruik te maken van je headset en/of microfoon. Dit pas je aan in de instellingen van je computer, of volg de onderstaande stappen. Kijk goed of je de Webphone gebruikt in de browser of als applicatie:
‣
- Klik op het slotje voor de url: https://webphone.voys.nl/dialer.
- Klik op cookies.
- Selecteer de paginalink en klik op de knop “verwijderen.”
- Sluit je browser helemaal af en open de browser opnieuw.
- Ga naar webphone.voys.nl en log opnieuw in.
- Geef hier toestemming voor je microfoon en headset gebruik.
‣
- Klik op het slotje voor de url: https://webphone.voys.nl/dialer.
- Klik op ‘cookies en websitegegevens wissen’.
- Je krijgt een pop-up. Klik op ‘verwijderen’.
- Sluit je browser helemaal af en open de browser opnieuw.
- Ga naar webphone.voys.nl en log opnieuw in.
- Geef hier toestemming voor je microfoon en headset gebruik.
‣
- Ga rechtsboven in de browser naar de drie verticale stippen en klik op ‘Installeer Voys Webphone’ om de app weer op je laptop te zetten.
- Geef hier toestemming voor je microfoon en headset gebruik.
- Ga naar webphone.voys.nl in Chrome en log opnieuw in.
- Verwijder vervolgens de Webphone via de drie stippen boven in.
- Klik op de pagina link en klik onder in op verwijderen.
- Klik op app-informatie en ga vervolgens naar “Cookies.”
- Ga naar de zwarte balk rechtsboven en klik op de drie verticale stippen.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.