Ik heb ingesteld dat mijn Webphone app automatisch opstart als ik mijn laptop aanzet. Alleen hij doet het niet. In deze handleiding lees jij waarom dit het geval is.
Je wil graag dat de Webphone automatisch opstart als je de laptop opstart. Dit is zeker een optie, maar wij raden wel aan om altijd te checken of je Webphone helemaal is opgestart. Het kan namelijk zijn dat de Webphone niet meteen reageert. Waar kan dit aan liggen?
- Je staat nog op DND van de vorige keer dat je de Webphone hebt gebruikt. De Webphone onthoudt dit de eerstvolgende keer dat je opstart.
- Het kan ook zijn dat je altijd de Webphone even op de voorgrond moet zetten om hem daadwerkelijk actief te hebben.
- Je headset is niet meteen goed gekoppeld. De Webphone laat gesprekken dan ook niet toe, omdat deze weet dat je audio niet goed loopt.
- Je gebruikt de Webphone in een tabblad en laat Chrome automatisch opstarten. Zorg dat je de app op de laptop zet. Klik hier hoe je dat moet doen.
Tip! Als je dus gebruik maakt van automatisch opstarten, check altijd even of je Webphone actief is en je headset verbonden.
- Open de Webphone.
- Ga naar je dock, daar zal de Webphone app nu tussen staan (Als dit niet het geval is, dan moet je de Webphone nog als app installeren. Druk op de drie stippen in je browser om de Webphone te installeren als app).
- Ga met je muis op de Webphone staan en klik met je rechtermuisknop.
- Kies nu voor Opties.
- Vink Open na inloggen aan.
- Klik op de Startknop.
- Klik op het tandwiel om naar de Instellingen te gaan.
- Klik op Apps.
- Klik op Opstarten.
- Er volgt een lijst van programma's en apps.
- Zoek de Webphone en klik op het schuifje om deze automatisch te laten opstarten (Als dit niet het geval is, dan moet je de Webphone nog als app installeren. Druk op de drie stippen in je browser om de Webphone te installeren als app).
Het probleem is nog niet opgelost
- Open de Webphone.
- Ga naar Instellingen.
- Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
- Zorg dat Remote logging aanstaat.
- Open de Webphone.
- Druk op Neem contact op.
- Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
- Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!