💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Er is een probleem met het automatisch opstarten van de Webphone

Er is een probleem met het automatisch opstarten van de Webphone

icon

Ik heb ingesteld dat mijn Webphone app automatisch opstart als ik mijn laptop aanzet. Alleen hij doet het niet. In deze handleiding lees jij waarom dit het geval is.

icon
‣
Mijn Webphone start automatisch op als ik mijn laptop aanzet, maar het lijkt niet te werken?
‣
Macbook: Hoe start je de Webphone automatisch op?
‣
Windows: Hoe start je de Webphone automatisch op?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.