Mijn Webphone start automatisch op als ik mijn laptop aanzet, maar het lijkt niet te werken?
Je wil graag dat de Webphone automatisch opstart als je de laptop opstart. Dit is zeker een optie, maar wij raden wel aan om altijd te checken of je Webphone helemaal is opgestart. Het kan namelijk zijn dat de Webphone niet meteen reageert. Waar kan dit aan liggen?
- Je staat nog op DND van de vorige keer dat je de Webphone hebt gebruikt. De Webphone onthoudt dit de eerstvolgende keer dat je opstart.
- Het kan ook zijn dat je altijd de Webphone even op de voorgrond moet zetten om hem daadwerkelijk actief te hebben.
- Je headset is niet meteen goed gekoppeld. De Webphone laat gesprekken dan ook niet toe, omdat deze weet dat je audio niet goed loopt.
- Je gebruikt de Webphone in een tabblad en laat Chrome automatisch opstarten. Zorg dat je de app op de laptop zet. Klik hier hoe je dat moet doen.
Tip! Als je dus gebruik maakt van automatisch opstarten, check altijd even of je Webphone actief is en je headset verbonden.
Hoe laat je de Webphone automatisch opstarten?
- Open de Webphone
- Ga naar je dock (daar zal de Webphone app nu tussen staan)
- Ga met je muis op de Webphone staan en klik met je rechtermuisknop
- Kies nu voor opties
- Vink ‘Open na inloggen’ aan.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.