Home
Freedom
Probleemoplosser
Voys app
Webphone
Terug naar Voys.nl
Wat is er aan de hand?
Ik zie niet al mijn collega’s in de Webphone
👤
Ik zie niet al mijn collega’s in de Webphone
Een VoIP-account toevoegen aan de Webphone
Een VoIP-account toevoegen aan de Webphone
De Webphone geeft aan dat mijn netwerkinstellingen gecontroleerd moeten worden
De Webphone geeft aan dat mijn netwerkinstellingen gecontroleerd moeten worden
Ik zie dat mijn collega op ‘in gesprek staat,’ maar ze is wel gewoon beschikbaar
Ik zie dat mijn collega op ‘in gesprek staat,’ maar ze is wel gewoon beschikbaar
Mijn microfoon werkt niet (ik hoor de klant wel)
Mijn microfoon werkt niet (ik hoor de klant wel)
De Webphone blijft rinkelen nadat het gesprek is opgenomen
De Webphone blijft rinkelen nadat het gesprek is opgenomen
Zodra ik een oproep opneem valt de verbinding weg
Zodra ik een oproep opneem valt de verbinding weg
Als ik op opnemen druk, verbreekt de verbinding.
Als ik op opnemen druk, verbreekt de verbinding.
De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest
De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest
Ik krijg geen pop-up wanneer ik gebeld word
Ik krijg geen pop-up wanneer ik gebeld word
Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.
Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.
Ik krijg geen inkomende oproepen binnen
Ik krijg geen inkomende oproepen binnen
Ik hoor niks
Ik hoor niks
Ik krijg een melding dat mijn audiokwaliteit slecht is
Ik krijg een melding dat mijn audiokwaliteit slecht is
Er is een Probleem met het automatisch opstarten van de Webphone
Er is een Probleem met het automatisch opstarten van de Webphone