Ik kan klanten niet doorverbinden naar mijn collega

Ik kan klanten niet doorverbinden naar mijn collega

icon

Je hebt de klant in de wacht gezet en belt jouw collega. Jouw collega wil nu de klant spreken en jij wil deze doorverbinden. Dit lijkt alleen niet te lukken. Lees onderstaande goed door om te kijken of jij de Webphone op de juiste manier gebruikt om door te verbinden.

icon

Je kan oproepen met ruggespraak of blind doorverbinden. 

Hoe verbind je warm/met ruggespraak door naar een collega?
  • Druk tijdens het gesprek op de Transfer knop.
  • image
  • Kies een collega uit de lijst met interne nummers of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden.
  • Druk op de bel icoon.
  • image
  • Wanneer de tweede persoon het gesprek opneemt, kun je een gesprek voeren dat de eerste persoon niet zal horen.
  • Druk vervolgens op Transfer Voltooien om het eerste gesprek door te verbinden.
Hoe verbind je koud/blind door naar een collega?
  • Druk tijdens het gesprek op de Transfer knop.
image
  • Kies een collega uit de lijst met interne nummers of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden.
  • Geef aan dat je Koud/Blind wil doorverbinden.
  • Druk op de bel icoon. Het gesprek is direct doorgezet.
  • image
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!