💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik kan klanten niet doorverbinden naar mijn collega

Ik kan klanten niet doorverbinden naar mijn collega

icon

Je hebt de klant in de wacht gezet en belt jouw collega. Jouw collega wil nu de klant spreken en jij wil deze doorverbinden. Dit lijkt alleen niet te lukken. Lees onderstaande goed door om te kijken of jij de Webphone op de juiste manier gebruikt om door te verbinden.

icon

Je kan oproepen met ruggespraak of blind doorverbinden. 

‣
Hoe verbind je warm/met ruggespraak door naar een collega?
‣
Hoe verbind je koud/blind door naar een collega?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.