Ik zie niet al mijn collega’s in de Webphone

Ik zie niet al mijn collega’s in de Webphone

icon

Jij hebt jouw Webphone aan en bij het tabblad Collega’s mis jij collega’s. In deze handleiding lees jij hoe je ervoor zorgt dat al jouw collega’s zichtbaar zijn.

image
icon
Je wil niet alleen jouw online collega’s zien.

Er is een optie in de Webphone waarmee jij jouw collega’s die online zijn alleen kan zien. Mocht jij al jouw collega’s willen zien, dan kan je die optie uitzetten.

  • Open de Webphone.
  • Druk op Instellingen.
  • Scroll naar Algemeen.
  • Vink de optie Alleen online collega’s uit.
  • image
  • Druk nu op Toetsen.
  • Al jouw collega’s zijn nu weer zichtbaar.
image
Mijn collega’s zijn nog niet allemaal zichtbaar.

Een deel van jouw collega’s zullen te vinden zijn onder de optie Collega’s. De andere collega’s staan onder Accounts. De collega’s onder accounts zijn niet gekoppeld aan een gebruiker, daarom staan deze daar. Wil je alle collega’s bij elkaar hebben, dat kan. Koppel dan alle VoIP-accounts aan gebruikersaccounts.

  • Log in Freedom.
  • Druk op Beheer.
  • Ga naar Gebruikers.
  • Klik op een Gebruiker.
  • Ga naar telefonie-instellingen.
  • Ga naar Voip-Accounts.
  • Vink alle VoIP-Accounts van die gebruiker aan.

Bestaat er nog geen gebruiker voor deze collega? Druk dan op toevoegen in plaats van op een aal bestaande gebruiker. Voeg daar dan de VoIP-accounts toe.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!