Mijn Webphone rinkelt niet bij het eerste telefoontje van de dag.

Mijn Webphone rinkelt niet bij het eerste telefoontje van de dag.

icon
Hoezo komt dit door Chrome?

Elke dag als jouw Webphone voor het eerst overgaat, maakt deze geen geluid. Daarna wel. Dit regelt Chrome voor jou in. Dit hebben ze ingebouwd om te voorkomen dat je geluid hebt wat ineens wordt afgespeeld. Mocht jij bijvoorbeeld een website bezoeken waar ze meteen geluid van een reclame afspelen, dan zorgt Chrome ervoor dat dit de eerste keer niet gebeurd. Omdat de Webphone een Webapp is, doet Chrome dit ook met onze Webphone.

Wat kan ik doen?
  • Start jouw Webphone op.
  • Zorg dat jouw headset gekoppeld is.
  • Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Apparaten.
  • Druk op Geluidstest.
  • Jij hebt nu ervoor gezorgd dat Chrome interactie heeft gemaakt met de Webphone en zo zou jou eerste telefoontje wel netjes een overgangstoon af laten spelen.
Kan Voys dit ook voorkomen?

Mochten er in de toekomst opties zijn om dit anders in te regelen, dan zullen wij hier zeker induiken. Voor nu kunnen we helaas niet anders omdat Chrome hierover beslist.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!