💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Tips voor het starten met de Microsoft Teams integratie

Tips voor het starten met de Microsoft Teams integratie

icon

Licenties

Om extern te kunnen bellen in de Microsoft Teams omgeving is een aanvullende licentie noodzakelijk van Microsoft. Om de belfunctionaliteit (dialpad) te activeren in de Microsoft Teams omgeving dient een gebruiker een Phone System licentie te hebben. Afhankelijk van de huidige licentiestructuur, is het mogelijk om de Phone System licentie als add-on te bestellen, of is het bestellen van de Teams Phone System licentie noodzakelijk. Zorg er voor dat de licentie's gekoppeld zijn aan de juiste gebruiker.

icon

Administrative user

Voys zal na de aanvraag een administrative user opvoeren. Vervolgens krijgt een administrative user toegang tot de Callto365 portal. Een administrative user kan met de juiste Microsoft permissies een synchronisatie met het platform uitvoeren. Hierna zijn de gesynchroniseerde gebruikers te koppelen aan de VoIP accounts op het platform van Voys. Nadat de gebruikers zijn voorzien van een VoIP account, kan de administrative user opnieuw een synchronisatie uitvoeren op het platform. Na deze synchronisatie is alle nodig informatie uitgewisseld en is de ‘dialpad’ voor de gebruikers beschikbaar in Microsoft Teams om te gebruiken.

Voorbeeld van de minimale rechten van een Administrative user.
Voorbeeld van de minimale rechten van een Administrative user.
icon

Ik heb geen toetsenblok in teams bij het tabblad Calls.

Als jij jouw toetsenblok mist in Msteams, dan kan het zijn dat er toch iets niet goed is gegaan met het registreren. Dit heeft niets met onze koppeling te maken, maar met de licenties en andere instellingen die je in moet stellen. Lees hier op de website van Microsoft wat je kan controleren.

💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.