💡

Belplan tips

Heb je het idee dat je belplan beter kan of wil je kijken wat er nog meer mogelijk is? Hieronder hebben we handige tips voor jou samengesteld om daarachter te komen.

Algemene Belplan instellingen

Belplan instellen
Belplan instellen

Je kan je belplan helemaal naar eigen wens instellen. Op deze pagina leggen we uit wat de basisstappen zijn om wijzigingen door te voeren. Lees verder→

Ingesproken meldingen
Ingesproken meldingen

Om je op weg te helpen, hebben we een aantal professioneel opgenomen meldingen voor je die je direct kunt gebruiken.

Wijzigingsmodus in je belplan
Wijzigingsmodus in je belplan

De wijzigingsmodus zorgt ervoor dat je gerust je belplan kan aanpassen terwijl je originele belplan actief blijft.

Verschillende manieren om “Openingstijden” te gebruiken

Openingstijden Basis en Geavanceerd  combineren
Openingstijden Basis en Geavanceerd combineren

Voys heeft nu drie opties om de telefonie tijdelijk of permanent te routeren. Deze opties kan je ook combineren. Lees verder →

Bereikbaarheidsdienst
Bereikbaarheidsdienst

Werk je met een wisselende bereikbaarheidsdienst? Kijk hier hoe je dit kan instellen. Lees verder →

Doorschakelen

Naar  Mobiel
Naar Mobiel

Ben je even niet in buurt van je vaste telefoon? Schakel dan je telefoon door naar je mobiele nummer Lees verder →

Via Gebruiker
Via Gebruiker

Je kunt zelf kiezen op welk toestel je bereikbaar bent, zonder daarvoor eerst je belplan aan te passen. Lees verder →

Een Antwoordservice
Een Antwoordservice

Als je zelf de telefoon niet op kan nemen, is een antwoordservice een handige uitkomst. Hier lees je hoe je dit instelt. Lees verder →

Zien wie er belt

Meer bedrijven
Meer bedrijven

Heb je meerdere bedrijven of afdelingen? Hier lees je hoe je makkelijk in ziet waarvoor iemand precies belt. Lees verder →

Intern
Intern

Heb je een toestel verplaatst, of moet een collega een ander intern nummer krijgen? Lees verder →

Verkeerd nummer

Krijg je een verkeerd nummer in beeld nadat je een telefoontje doorverbonden krijgt? Dat is aan te passen! Lees verder →

Wisselen van VoIP account

Account vaste toestellen omzetten naar Voys app
Account vaste toestellen omzetten naar Voys app

Als je thuis wilt werken, maar je hebt niet de beschikking over je vaste toestellen, dan kun je de accounts van je toestellen ook instellen in de webphone of Voys app. Lees verder →

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!