💡

“Belplan tips”

Heb je het idee dat je belplan beter kan of wil je kijken wat er nog meer mogelijk is? Hieronder hebben we handige tips voor jou samengesteld om daarachter te komen.

Algemene Belplan instellingen

Belplan instellen
Belplan instellen

Je kan je belplan helemaal naar eigen wens instellen. Op deze pagina leggen we uit wat de basisstappen zijn om wijzigingen door te voeren. Lees verder→

Ingesproken meldingen
Ingesproken meldingen

Om je op weg te helpen, hebben we een aantal professioneel opgenomen meldingen voor je die je direct kunt gebruiken.

Wijzigingsmodus in je belplan
Wijzigingsmodus in je belplan

De wijzigingsmodus zorgt ervoor dat je gerust je belplan kan aanpassen terwijl je originele belplan actief blijft.

Verschillende manieren om “Openingstijden” te gebruiken

Feestdagen en Uitzonderingen
Feestdagen en Uitzonderingen

De telefonie moet even tijdelijk anders lopen dan ‘normaal’. Hier lees je hoe je dat makkelijk in kan stellen. Lees verder →

Bereikbaarheidsdienst
Bereikbaarheidsdienst

Werk je met een wisselende bereikbaarheidsdienst? Kijk hier hoe je dit kan instellen. Lees verder →

Doorschakelen

Naar  Mobiel
Naar Mobiel

Ben je even niet in buurt van je vaste telefoon? Schakel dan je telefoon door naar je mobiele nummer Lees verder →

Via Gebruiker
Via Gebruiker

Je kunt zelf kiezen op welk toestel je bereikbaar bent, zonder daarvoor eerst je belplan aan te passen. Lees verder →

Een Antwoordservice
Een Antwoordservice

Als je zelf de telefoon niet op kan nemen, is een antwoordservice een handige uitkomst. Hier lees je hoe je dit instelt. Lees verder →

Zien wie er belt

Meer bedrijven
Meer bedrijven

Heb je meerdere bedrijven of afdelingen? Hier lees je hoe je makkelijk in ziet waarvoor iemand precies belt. Lees verder →

Intern
Intern

Heb je een toestel verplaatst, of moet een collega een ander intern nummer kijken? Lees verder →

Verkeerd nummer

Krijg je een verkeerd nummer in beeld nadat je een telefoontje doorverbonden krijgt? Dat is aan te passen! Lees verder →

Wisselen van VoIP account

Account vaste toestellen omzetten naar Voys app
Account vaste toestellen omzetten naar Voys app

Als je thuis wilt werken, maar je hebt niet de beschikking over je vaste toestellen, dan kun je de accounts van je toestellen ook instellen in de webphone of Voys app. Lees verder →

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel ons Team Klantgeluk op 050 211 1525 of  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.