Openingstijden Basis en Geavanceerd  combineren

Openingstijden Basis en Geavanceerd combineren

icon

Voys heeft nu drie opties om de telefonie tijdelijk of permanent te routeren. Je kan kiezen tussen Openingstijden | Basis, Openingstijden | Geavanceerd én de Tijdelijke Omleiding. Dit zijn dus heel veel mogelijkheden om te bepalen wanneer je wel en wanneer je niet bereikbaar bent voor je klanten!

Hier lees je hoe je deze modules samen kan combineren om ervoor te zorgen dat jij bereikbaar bent zoals jij wilt.

icon
Openingstijden Basis en Geavanceerd Openingstijden Basis en Geavanceerd

De nationale feestdagen zijn handig om in jouw belplan te hebben, dan hoef je daar niet meer naar om te kijken. Alleen in de zomer gaat het hier altijd anders met de vakanties, dus je wilt die geavanceerde openingstijden ook wel gebruiken.

icon
Openingstijden | Geavanceerd vaker gebruiken vanwege verschillende feestdagenOpeningstijden | Geavanceerd vaker gebruiken vanwege verschillende feestdagen

Je hebt personeel wat niet alleen de Nederlandse feestdagen viert, maar ook van andere landen. Je wilt dus graag meerdere basis openingstijden toevoegen aan jouw belplan.

icon
Openingstijden Geavanceerd gebruiken om meer meldingen toe te voegenOpeningstijden Geavanceerd gebruiken om meer meldingen toe te voegen

Je wilt graag verschillende meldingen en/of voicemails in jouw belplan klaar hebben staan. Deze moeten op dagen of dagdelen die jij al van te voren weet afgespeeld worden. Het combineren van deze openingstijden gaat dan een oplossing voor jou bieden.

icon

Tijdelijke Omleiding: alle telefonie naar één voicemailTijdelijke Omleiding: alle telefonie naar één voicemail

Met de functie Tijdelijke Omleiding is het mogelijk om ad hoc alle telefoonnummers, inclusief onderliggende belplannen, door te schakelen naar een bestemming. Op dit moment is het alleen mogelijk om tijdelijk om te leiden naar een voicemail.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!