Voys heeft nu drie opties om de telefonie tijdelijk of permanent te routeren. Je kan kiezen tussen Openingstijden | Basis, Openingstijden | Geavanceerd én de Tijdelijke Omleiding. Dit zijn dus heel veel mogelijkheden om te bepalen wanneer je wel en wanneer je niet bereikbaar bent voor je klanten!
Hier lees je hoe je deze modules samen kan combineren om ervoor te zorgen dat jij bereikbaar bent zoals jij wilt.
De nationale feestdagen zijn handig om in jouw belplan te hebben, dan hoef je daar niet meer naar om te kijken. Alleen in de zomer gaat het hier altijd anders met de vakanties, dus je wilt die geavanceerde openingstijden ook wel gebruiken.
Je hebt personeel wat niet alleen de Nederlandse feestdagen viert, maar ook van andere landen. Je wilt dus graag meerdere basis openingstijden toevoegen aan jouw belplan.
Je wilt graag verschillende meldingen en/of voicemails in jouw belplan klaar hebben staan. Deze moeten op dagen of dagdelen die jij al van te voren weet afgespeeld worden. Het combineren van deze openingstijden gaat dan een oplossing voor jou bieden.
Tijdelijke Omleiding: alle telefonie naar één voicemail
Met de functie Tijdelijke Omleiding is het mogelijk om ad hoc alle telefoonnummers, inclusief onderliggende belplannen, door te schakelen naar een bestemming. Op dit moment is het alleen mogelijk om tijdelijk om te leiden naar een voicemail.