💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Verkeerd nummer in mijn toestel

Verkeerd nummer in mijn toestel

Zie je na het doorverbinden het nummer van je collega in je toestel in plaats van het nummer van de klant? Dit kan liggen aan de instellingen van je VoIP-account.

  • Log in op Freedom
  • Klik in de menu balk op Beheer
  • Selecteer VoIP-account
  • Klik op het juiste VoIP-account
  • Ga naar het tabblad Geavanceerde (SIP) instellingen
  • Wijzig bij Caller ID header From SIP Header naar Remote Party-ID SIP header
  • Druk op Opslaan