☎️

Toestellen & apps, softphones en headsets

Bij Voys ontwikkelen we een geweldige

en
Voys Android App
Voys Android App
en voor de veelbeller is er de Webphone (instellen / handleiding) waarmee je van iedere laptop of desktop een remote werkplek maakt.

Zelf een toestel gekocht? Hieronder vind je per toestel een handleiding om deze in te stellen.

Voys levert altijd best effort support. Dat houdt in dat onze collega’s van Klantgeluk je graag zo goed mogelijk helpen en ondersteunen. Bij eigen hardware betekent dit dat ze graag meedenken en bij gebruiksvragen weten zij veelal het antwoord.

Wil je jouw toestel laten instellen of zijn je vragen en/of problemen niet eenvoudig op te lossen? Dan rekenen wij hier supportkosten voor à €22,- per kwartier.

Vaste & DECT toestellen

🎧
Aansluiten Yealink WH62 Headset

Overige instellingen

🔒
Toestel encrypted instellen
📲
Aanmelden (extra) handset basisstation
↔️
Hardware retour sturen
Interne nummer / extensie op display toestel wijzigen
Interne nummer / extensie op display toestel wijzigen
Wisselgesprekken / Call Waiting uitzetten op toestel
Wisselgesprekken / Call Waiting uitzetten op toestel

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel dan onze Klantgeluk collega’s op +31 50 700 9920  of stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.