☎️

Toestellen & apps, softphones en headsets

Bij Voys ontwikkelen we een geweldige

en
Voys Android App
Voys Android App
en voor de veelbeller is er de Webphone (instellen / handleiding) waarmee je van iedere laptop of desktop een remote werkplek maakt.

Zelf een toestel gekocht? Hieronder vind je per toestel een handleiding om deze in te stellen. Voys levert altijd best effort support. Dat houdt in dat onze collega’s van Klantgeluk je graag zo goed mogelijk helpen en ondersteunen. Bij eigen hardware betekent dit dat ze graag meedenken en bij gebruiksvragen weten zij veelal het antwoord.

Wil je jouw toestel laten instellen of zijn je vragen en/of problemen niet eenvoudig op te lossen? Dan rekenen wij hier supportkosten voor à €23- per kwartier.

Vaste & DECT toestellen

Overige instellingen

🔒
Toestel encrypted instellen
↔️
Hardware retour sturen
Interne nummer / extensie op display toestel wijzigen
Interne nummer / extensie op display toestel wijzigen
Welk VoIP account is van mijn toestel?
Welk VoIP account is van mijn toestel?
Wisselgesprekken / Call Waiting uitzetten op toestel
Wisselgesprekken / Call Waiting uitzetten op toestel

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, bel ons dan op +31507009920.