In dit geval kan het zijn dat de firmware van de telefoon niet up to date is met de firmware van de headset. Update voor beide toestellen (zowel headset als Yealink telefoon) de firmware.
De headset kan je updaten via de volgende het stuurprogramma van de headset:Yealink USB Connect
De base heeft 3 aansluitingen aan de onderkant van de basis. PC, stroom adapter en toestel aansluiting Sluit de usb kabel aan op de toestel aansluiting (en niet op de PC aansluiting!)
Note: De getoonde V86 of V85 slaat op het 2e blokje in de firmware (vb 66.86.188.5) van het toestel.
Uitleg volgt
Het updaten van de firmware kan via Yealink USB Connect software. Hiervoor sluit je de basis middels de PC aansluiting aan op je Windows of Mac computer en installeer je de onderstaande software. Als de headset is aangesloten herkent de software deze en kan je zoeken naar updates en laten uitvoeren.
Zet tijdens het update de headset en computer niet uit!
Houd de PC en Telefoon knop op de basis 6 seconden lang tegelijk ingedrukt. Vanuit de basis krijg je dan de tekst ‘Factory reset’ te horen als deze is voltooid.
Werkt dit nou niet, dan kan je de basis aansluiten op je PC via de PC optie in de basis. Via de geïnstalleerde ‘Yealink USB connect’ software ga je naar Device recovery->Restore factory settings-> en klik op ‘OK’