Logo
HomeFreedomProbleemoplosser Voys appWebphone
Terug naar Voys.nl

Yealink W62H probleemoplosser

‣
De verbinding is instabiel en/of verliest verbinding met het Yealink toestel

In dit geval kan het zijn dat de firmware van de telefoon niet up to date is met de firmware van de headset. Update voor beide toestellen (zowel headset als Yealink telefoon) de firmware.

De headset kan je updaten via de volgende het stuurprogramma van de headset:Yealink USB Connect

‣
De headset werkt niet (goed) na het aansluiten op een Yealink toestel.
‣
Is de basis goed aangesloten?

De base heeft 3 aansluitingen aan de onderkant van de basis. PC, stroom adapter en toestel aansluiting Sluit de usb kabel aan op de toestel aansluiting (en niet op de PC aansluiting!)

image
‣
Controleer of het toestel geschikt is voor de headset.

Note: De getoonde V86 of V85 slaat op het 2e blokje in de firmware (vb 66.86.188.5) van het toestel.

‣
Controleer/Update de firmware van het toestel.

Uitleg volgt

‣
Update de firmware van de headset.

Het updaten van de firmware kan via Yealink USB Connect software. Hiervoor sluit je de basis middels de PC aansluiting aan op je Windows of Mac computer en installeer je de onderstaande software. Als de headset is aangesloten herkent de software deze en kan je zoeken naar updates en laten uitvoeren.

Zet tijdens het update de headset en computer niet uit!

Yealink USB Connect

Yealink USB Connect is available for the management of multiple Yealink USB devices, including headsets, speakerphones, and webcams. All the settings can be done through Yealink USB Connect, for example, the setting of the basic and premium function of WH66, which is convenient and efficient for daily use.

www.yealink.com

Yealink USB Connect

‣
If all else fails…reset de headset.

Houd de PC en Telefoon knop op de basis 6 seconden lang tegelijk ingedrukt. Vanuit de basis krijg je dan de tekst ‘Factory reset’ te horen als deze is voltooid.

image

Werkt dit nou niet, dan kan je de basis aansluiten op je PC via de PC optie in de basis. Via de geïnstalleerde ‘Yealink USB connect’ software ga je naar Device recovery->Restore factory settings-> en klik op ‘OK’