Altijd toestaan dat de Webphone audio mag afspelen

Altijd toestaan dat de Webphone audio mag afspelen

Waarom is dit?

Al een paar jaar heeft Chrome als beleid dat gebruikers van hun browser eerst interactie moet maken met de website voordat het afspelen van audio begint. Omdat de Webphone een Webapp is, doet Chrome dit ook met onze Webphone. In deze handleiding lees je twee mogelijkheden om ervoor te zorgen dat je hier geen last van ondervindt elke keer als je de Webphone opstart.

1. Download de Webphone als App

De eerste optie is de Webphone niet langer in een tabblad te hebben staan, maar te downloaden als app.

  • Klik rechts van je webbrowser op de 3 stipjes.
  • Selecteer Installeer Voys Webphone.
  • image

  • Klik op Installeren.
  • image

    image

  • De Webphone opent nu in een los scherm.

2. Geef toestemming in het tabblad

Is de app downloaden geen optie of wil je dit niet? Dan kan je ook via het tabblad een toestemming aanzetten om het geluid altijd toe te staan.

  • Open de Webphone.
  • Klik op het icoon voor de url.
  • Kies voor Site-instellingen.
  • image
  • Ga naar het kopje Rechten.
  • Geef bij Geluid aan dat je dit wil toestaan.
  • image

Je hebt nu aangegeven dat je wil dat audio altijd wordt toegelaten als jij de Webphone open hebt staan in een tabblad.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!