Een gesprek starten of opnemen

Een gesprek starten of opnemen

Een gesprek starten

Er zijn verschillende manieren om een gesprek, outbound of inbound, te starten. Ga naar de optie Toetsen.

image

Handmatig intoetsen

  • Toets het telefoonnummer in wat je wilt bellen.
  • Druk op bellen.

Type of plak een nummer/naam

  • Ga naar Typ een nummer of naam.
  • Typ of plak een nummer of naam.
  • Druk vervolgens op Bellen.

Favorieten

  • Scroll naar de collega die je wil bellen bij Favorieten.
  • Hover met je muis op de juiste collega, er ontstaat een bel-icoon.
  • Druk op de bel-icoon.
image
image
image

Contacten

Ga naar de optie Contacten.

Contacten

  • Scroll naar de collega die je wil bellen bij Contacten.
  • Hover met je muis op de juiste collega, er ontstaat een bel-icoon.
  • Druk op de bel-icoon.
image
image

Uitgaand telefoonnummer

Voor je belt, check dan ook even met welk nummer je uitbelt. Klopt dit niet? Dan is dit ook de plek om dat aan te passen.

  • Open de Webphone.
  • Klik op Instellingen.
  • Geef bij Uitgaand nummer aan waarmee jij uit wil bellen. De beschrijving achter de telefoonnummers kan je aanpassen in Freedom bij het betreffende belplan.
  • image

Een gesprek opnemen

Als de telefoon overgaat ziet het eruit zoals op de afbeelding hiernaast.

  • Druk op opnemen.
  • Het gesprek start.

Webphone geminimaliseerd

Je kan de Webphone minimaliseren, zodat deze niet steeds op de voorgrond hoeft te staan.

  • Je wordt gebeld.
  • Er ontstaat een pop-up in jouw scherm.
  • Druk op de pop-up.
  • De Webphone komt naar voren.
  • Druk op opnemen.
  • Het gesprek start.
image
image
image

Klik&bel Plugin: Met 1 druk op de knop uitbellen

Telefoonnummers worden herkend op webpagina’s en je kunt deze aanklikken waarna je VoIP-telefoon of softcliënt automatisch naar het nummer belt.

image
image
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!