- Waar kan ik mijn bereikbaarheid aanpassen?
- Wat is je status?
- Beschikbaar
- Niet storen
- Offline
- Waar wil je oproepen ontvangen?
- App
- Bureautelefoon
- Webphone
- Doorschakelen
- Met welk telefoonnummer bel ik uit?
Waar kan ik mijn bereikbaarheid aanpassen?
Open de Webphone en klik linksboven op het pijltje naast jouw naam.
Je ziet een overzicht van alle mogelijkheden om jouw bereikbaarheid in te stellen.
Wat is je status?
De status optie geeft aan of jij op dat moment beschikbaar bent voor telefoontjes.
Beschikbaar
Je staat nu beschikbaar op de Webphone. Waarop je beschikbaar staat zie je bij ‘Waar wil je oproepen ontvangen?’. Je bent nu ook niet in gesprek, je bent bereikbaar voor telefonie. Extern en intern.
Niet storen
Je bent nu niet bereikbaar op de Webphone. Ook niet voor interne gesprekken. Dit kan zijn omdat je zelf even niet in de gelegenheid wil zijn om telefonie te kunnen opnemen, maar het kan ook betekenen dat je nu al in gesprek bent.
Offline
Deze optie kan je gebruiken als je wat langer niet aanwezig bent. Als jij jouw Webphone uitzet, dan krijgen collega’s deze optie ook te zien.
Waar wil je oproepen ontvangen?
Als je beschikbaar bent, dan kan je daarnaast ook aangeven waarop jij bereikbaar wil zijn. Dat kan je hier aangeven.
Wil je van bestemming kunnen switchen voor inkomende telefonie? Zet jezelf als gebruiker in het belplan.
App
Je bent op dit moment bereikbaar op de app.
Bureautelefoon
Je bent op dit moment bereikbaar op jouw bureautelefoon.
Webphone
Je bent op dit moment bereikbaar op jouw Webphone.
Doorschakelen
Je bent op dit moment bereikbaar op jouw 06 of hebt jouw telefonie doorgeschakeld naar een ander vast- of mobiel nummer.
Met welk telefoonnummer bel ik uit?
- Open de Webphone.
- Klik op Instellingen.
- Geef bij Uitgaand nummer aan waarmee jij uit wil bellen.