Waar kan ik mijn bereikbaarheid aanpassen?
- Open de Webphone.
- Klik op instellingen.
‣
Bij de afbeelding hieronder sta je beschikbaar op de Webphone. Dit zie je door het woord (Web) achter je VoIP-Account.
‣
- Klik op de toggle bij beschikbaar.
- Je staat nu op Do Not Disturb (DND).
- Je bent nu ook niet bereikbaar voor collega’s die jou intern willen bellen op de webphone.
Wil je weer beschikbaar staan, dan klik je weer op de toggle.
Wil je van bestemming kunnen switchen voor inkomende telefonie? Zet jezelf als gebruiker in het belplan.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.