Instellen van jouw bereikbaarheid via de Webphone

Instellen van jouw bereikbaarheid via de Webphone

Waar kan ik mijn bereikbaarheid aanpassen?

Open de Webphone en klik linksboven op het pijltje naast jouw naam.

image

Je ziet een overzicht van alle mogelijkheden om jouw bereikbaarheid in te stellen.

image

Wat is je status?

De status optie geeft aan of jij op dat moment beschikbaar bent voor telefoontjes.

Beschikbaar

Je staat nu beschikbaar op de Webphone. Waarop je beschikbaar staat zie je bij ‘Waar wil je oproepen ontvangen?’. Je bent nu ook niet in gesprek, je bent bereikbaar voor telefonie. Extern en intern.

image

Niet storen

Je bent nu niet bereikbaar op de Webphone. Ook niet voor interne gesprekken. Dit kan zijn omdat je zelf even niet in de gelegenheid wil zijn om telefonie te kunnen opnemen, maar het kan ook betekenen dat je nu al in gesprek bent.

image

Offline

Deze optie kan je gebruiken als je wat langer niet aanwezig bent. Als jij jouw Webphone uitzet, dan krijgen collega’s deze optie ook te zien.

image

Waar wil je oproepen ontvangen?

Als je beschikbaar bent, dan kan je daarnaast ook aangeven waarop jij bereikbaar wil zijn. Dat kan je hier aangeven.

💡

Wil je van bestemming kunnen switchen voor inkomende telefonie? Zet jezelf als gebruiker in het belplan.

App

Je bent op dit moment bereikbaar op de app.

image

Bureautelefoon

Je bent op dit moment bereikbaar op jouw bureautelefoon.

image

Webphone

Je bent op dit moment bereikbaar op jouw Webphone.

image

Doorschakelen

Je bent op dit moment bereikbaar op jouw 06 of hebt jouw telefonie doorgeschakeld naar een ander vast- of mobiel nummer.

image

Met welk telefoonnummer bel ik uit?

  • Open de Webphone.
  • Klik op Instellingen.
  • Geef bij Uitgaand nummer aan waarmee jij uit wil bellen.
image
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!