Vragen over opzeggen

Vragen over opzeggen

1. Hoe zeg ik mijn account bij Voys op?

Alle diensten van Voys zijn per dag opzegbaar. Vul het formulier op deze pagina volledig in. Na bevestiging mag je je diensten als opgezegd beschouwen.

icon
Als je hebt opgezegd, dan krijg je van ons nog één keer een factuur. Dit komt omdat je bij ons betaald over de maand ervoor.

Omdat we het jammer vinden wanneer een klant opzegt, willen we graag weten waarom dat is. Daarom vinden we het fijn als je de reden van opzegging vermeldt. Jouw contactpersoon van Voys neemt dan nog even contact met je op.

icon

Indien je niet je volledige account wil opzeggen, maar alleen enkele diensten, dan kun je dit gewoon in Freedom doen. Deze diensten worden dan per direct beëindigd.

Ga naar het formulier →

2. Ik wil weg bij Voys, maar ik wil mijn telefoonnummer behouden

Jammer dat je gaat! Wij horen graag waarom mocht je daar de tijd voor vinden. Als jij jouw telefoonnummer wil houden, dan regel je eerst met je nieuwe provider dat zij deze voor jou gaan inregelen. Zij zullen met ons contact opnemen en dan regelen wij samen de rest. Zorgt dit ervoor dat je helemaal weggaat bij ons? Zorg dan dat jij al jouw gegevens uit Freedom haalt zoals gespreksdata en jouw facturen. Zodra je over bent zullen wij dit verwijderen.

3. k krijg nog steeds facturen van Voys, terwijl ik heb opgezegd

Als je hebt opgezegd, dan krijg je van ons nog één keer een factuur. Dit komt omdat je bij ons betaald over de maand ervoor.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!