- 1. Hoe zeg ik mijn account bij Voys op?
- 1.b. Ik wil mijn account opzeggen na 11/11
- 2. Ik wil weg bij Voys, maar ik wil mijn telefoonnummer behouden
- 3. k krijg nog steeds facturen van Voys, terwijl ik heb opgezegd
1. Hoe zeg ik mijn account bij Voys op?
Alle diensten van Voys zijn per dag opzegbaar. Vul het formulier op deze pagina volledig in. Na bevestiging mag je je diensten als opgezegd beschouwen.
Omdat we het jammer vinden wanneer een klant opzegt, willen we graag weten waarom dat is. Daarom vinden we het fijn als je de reden van opzegging vermeldt. Jouw contactpersoon van Voys neemt dan nog even contact met je op.
Indien je niet je volledige account wil opzeggen, maar alleen enkele diensten, dan kun je dit gewoon in Freedom doen. Deze diensten worden dan per direct beëindigd.
1.b. Ik wil mijn account opzeggen na 11/11
Als beheerder kun je je telefoniediensten dagelijks op ons platform opzeggen met een simpele klik.
- Log in op je portaal
- Ga naar Account
- Selecteer Administratie
- Klik op Abonnement opzeggen
- Je wordt gevraagd om te bevestigen door op "Bevestig je opzegging" te klikken
- De opzegging wordt verwerkt op de datum van indiening.
2. Ik wil weg bij Voys, maar ik wil mijn telefoonnummer behouden
Jammer dat je gaat! Wij horen graag waarom mocht je daar de tijd voor vinden. Als jij jouw telefoonnummer wil houden, dan regel je eerst met je nieuwe provider dat zij deze voor jou gaan inregelen. Zij zullen met ons contact opnemen en dan regelen wij samen de rest. Zorgt dit ervoor dat je helemaal weggaat bij ons? Zorg dan dat jij al jouw gegevens uit Freedom haalt zoals gespreksdata en jouw facturen. Zodra je over bent zullen wij dit verwijderen.
3. k krijg nog steeds facturen van Voys, terwijl ik heb opgezegd
Als je hebt opgezegd, dan krijg je van ons nog één keer een factuur. Dit komt omdat je bij ons betaald over de maand ervoor.