Controleer of je de Webphone niet per ongeluk afgesloten hebt. Als je de Webphone hebt geminimaliseerd krijg je alsnog een ringtone en een pop-up. Mocht je dit niet hebben gedaan. Lees dan op onderstaande pagina wat je kan doen.
Het probleem is nog niet opgelost
- Open de Webphone.
- Ga naar Instellingen.
- Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
- Zorg dat Remote logging aanstaat.
- Open de Webphone.
- Druk op Neem contact op.
- Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
- Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!