💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.

Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.

icon

Controleer of je de Webphone niet per ongeluk afgesloten hebt. Als je de Webphone hebt geminimaliseerd krijg je alsnog een ringtone en een pop-up. Mocht je dit niet hebben gedaan. Lees dan op onderstaande pagina wat je kan doen.

De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweestDe Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest

icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.