ūüí° Ik heb feedback op jullie hulppagina‚Äôs.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Alles regelen vanuit je gebruikersaccount
Alles regelen vanuit je gebruikersaccount

Alles regelen vanuit je gebruikersaccount

We hebben wat updates gehad binnen Voys waardoor jij nu veel gemakkelijker jouw eigen beschikbaarheid kan aanpassen. Als jij graag vanuit een gebruikersaccount werkt, dan lees jij hier alles over de functies die deze manier van bellen met zich meeneemt.

Hoe werkt het?

Als gebruiker kan je zelf aangeven of je beschikbaar bent, uitsluitend beschikbaar bent voor collega's, niet gestoord wilt worden of helemaal niet bereikbaar bent. Daarnaast geef je ook aan op welk apparaat je oproepen wilt ontvangen. Dat kan de App, Webphone, een doorschakeling of een vast toestel zijn. Wordt een gesprek opgezet naar dit interne nummer van de Gebruiker, dan wordt deze doorgezet naar de juiste eindbestemming. Dit geldt ook wanneer de beschikbaarheid is ingesteld op de Voys App of zelfs op het mobiele privénummer.

image

1. Eén inlog voor alle Voys-producten

De Gebruiker is er niet alleen om in te loggen op Freedom, maar in alle producten van Voys. Superhandig, zo maak je met één inlog gebruik van de Voys App, de Voys Webphone en de browser extensie. 

Als je al langer klant bent bij Voys dan is het jou misschien opgevallen dat je meerdere interne nummers kan hebben(zie afbeelding hierboven). Als jij gebruik maakt van een gebruikersaccount, dan regel je alles rondom dat ene interne nummer (bijvoorbeeld 601 zoals in de afbeelding hierboven).

Het gebruikersaccount is namelijk gekoppeld aan jou door middel van jouw e-mailadres. Binnen dat gebruikersaccount heb jij weer al jouw VoIP-accounts gekoppeld (de Webphone, toestellen, de app, doorschakeling naar jouw 06 etc.). Zo zijn onderstaande VoIP-Accounts gekoppeld aan de gebruiker Willem.

image

Door deze koppeling aan dat gebruikersaccount heb je alleen nog maar dat interne nummer 601 nodig.

2. Voys Pulse: inzicht in de bereikbaarheidsstatus van jouw collega’s

Door dit interne nummer kunnen collega’s makkelijk contact met jouw opnemen als jij beschikbaar voor hen staat. Als jouw collega’s en jij gebruik maken van onze Voys app of Webphone wordt het helemaal makkelijk. Je kan dan namelijk ook nog eens zien of iemand beschikbaar, in gesprek is of offline.

De Voys App

image

De Webphone

image

Het Dashboard

Maken jouw collega’s gebruik van toestellen of doorschakelnummers of zit je zelf niet in de telefonie, maar wil je wel weten hoe druk het is, dan hebben we in Freedom ook nog een plek waar jij deze beschikbaarheid terug kan vinden.

Let op! Dit is alleen zichtbaar als jouw gebruiker beheer rechten heeft.

  • Ga naar Gebruikers.
    1. image
    2. Hier zie je bij Status of jouw collega beschikbaar(eventueel alleen intern) is, aan het bellen, op niet storen staat of offline is.
    3. Ook het interne nummer en waarop de collega beschikbaar staat is hier zichtbaar.
    4. Ook kan je hier de bestemming en beschikbaarheid van collega’s aanpassen.

3. Je eigen bereikbaarheid beheren.

Nog een voordeel van het gebruikersaccount is dat jij jezelf zo bereikbaar kan zetten zoals je wil.

image

Let op! De afbeelding hierboven moet nog worden aangepast. Er is een vierde status beschikbaar: Beschikbaar enkel voor collega’s. Deze wordt onder de afbeelding verder uitgelegd.

In de Voys App kan je de beschikbaarheid instellen rechtsonder in het profiel en in de Webphone kan dat linksboven het profiel.

image
image

Uitleg over de vier status opties

  1. Beschikbaar

Als de gebruiker op beschikbaar staat ben je beschikbaar voor interne- en externe telefonie. Intern ben jij bereikbaar op jouw interne nummer en extern ben jij bereikbaar voor de telefoonnummer waarvoor jij in het belplan staat.

Bij Waar wil je oproepen ontvangen? kan je aanvinken op welk toestel jij bereikbaar wil zijn.

  1. Beschikbaar enkel voor collega’s

Als de gebruiker op deze status staat ben jij alleen bereikbaar op jouw interne nummer. Collega’s kunnen jou bereiken, maar als er naar de telefoonnummers wordt gebeld waarbij jij in het belplan staat, ben je niet bereikbaar.

Bij Waar wil je oproepen ontvangen? kan je aanvinken op welk toestel jij bereikbaar wil zijn voor jouw collega’s.

  1. Niet storen

Als de gebruiker op deze status staat ben jij niet beschikbaar voor telefonie, niet vanuit een intern nummer, maar ook niet via de telefoonnummers waarin jij in het belplan staat. Je gebruikt deze optie als je bijvoorbeeld op lunchpauze gaat of in een vergadering zit. Je bent wel aan het werk, alleen niet beschikbaar.

Waar wil je oproepen ontvangen? staat dan ook niet actief een toestel aangevinkt.

  1. Offline

Als de gebruiker op deze status staat ben jij niet beschikbaar voor telefonie, niet vanuit een intern nummer, maar ook niet via de telefoonnummers waarin jij in het belplan staat. Je gebruikt deze optie bijvoorbeeld omdat je niet aan het werk of op het werk bent.

Waar wil je oproepen ontvangen? staat dan ook niet actief een toestel aangevinkt.

Synchronisatie

Zet je jouw gebruiker in de app op niet storen? Dan zal jouw gebruiker ook op de Webphone laten zien dat je op ‚ÄúNiet Storen‚ÄĚ staat. Dit werkt andersom natuurlijk ook.

image
image

Heb je jouw fysieke toestel geselecteerd als bereikbaarheidsoptie en zet je jezelf op niet storen? Dan zal jouw fysieke toestel dus ook niet meer gaan rinkelen.

Let op! Dit is wel iets anders dan het indrukken van de DND knop op je telefoon. Wij hebben helaas geen controle over de DND functionaliteit van je fysieke toestel.