Wat leuk dat je gebruik wil gaan maken van onze Webphone! Op dit moment zijn wij druk bezig om de Webphone te verbeteren. Mocht je functies missen, onderaan deze pagina kan je dit doorgeven.
Een gesprek starten
Een gesprek starten
Plugin: Klik&bel
Plugin: Klik&bel
Een gesprek opnemen
Een gesprek opnemen
Een favoriet toevoegen
Een favoriet toevoegen
Huidige gesprekken
Huidige gesprekken
Niet storen
Niet storen
Contactboek
Contactboek
Recente gesprekken
Recente gesprekken
Tijdelijke omleiding
Tijdelijke omleiding
Instellen van jouw bereikbaarheid
Instellen van jouw bereikbaarheid
Voys Pulse
Voys Pulse
Ik zie niet al mijn collega’s in de Webphone
Ik zie niet al mijn collega’s in de Webphone
Ik hoor muziek als ik opneem of uitbel
Ik hoor muziek als ik opneem of uitbel
De Webphone geeft een melding dat ik geen VoIP-account heb
De Webphone geeft een melding dat ik geen VoIP-account heb
De Webphone geeft aan dat mijn netwerkinstellingen gecontroleerd moeten worden
De Webphone geeft aan dat mijn netwerkinstellingen gecontroleerd moeten worden
Ik zie dat mijn collega op ‘in gesprek staat,’ maar ze is wel gewoon beschikbaar
Ik zie dat mijn collega op ‘in gesprek staat,’ maar ze is wel gewoon beschikbaar
Mijn microfoon en/of headset werkt niet
Mijn microfoon en/of headset werkt niet
De Webphone blijft rinkelen nadat het gesprek is opgenomen
De Webphone blijft rinkelen nadat het gesprek is opgenomen
Zodra ik een oproep opneem valt de verbinding weg
Zodra ik een oproep opneem valt de verbinding weg
De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest
De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest
Ik krijg geen pop-up wanneer ik gebeld word
Ik krijg geen pop-up wanneer ik gebeld word
Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.
Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.
Ik krijg geen inkomende oproepen binnen
Ik krijg geen inkomende oproepen binnen
Ik krijg een melding dat mijn audiokwaliteit slecht is
Ik krijg een melding dat mijn audiokwaliteit slecht is
Mijn audiokwaliteit is slecht
Mijn audiokwaliteit is slecht
Er is een probleem met het automatisch opstarten van de Webphone
Er is een probleem met het automatisch opstarten van de Webphone
Ik kan klanten niet doorverbinden naar mijn collega
Ik kan klanten niet doorverbinden naar mijn collega
Mijn Webphone rinkelt niet bij het eerste telefoontje van de dag.
Mijn Webphone rinkelt niet bij het eerste telefoontje van de dag.
FAQ over de Webphone
‣
Nee, deze functie bestaat niet.
‣
Nee, onze Webphone draait in Chrome of Edge en die ondersteunen het opnemen van de headset zelf niet.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.