Webphone
Webphone

Webphone

Wat leuk dat je gebruik wil gaan maken van onze Webphone! Heb je supportvragen en kom je er niet uit? Plan een afspraak in door rechtsonder op de bel icoon te drukken.

Instellen van de Webphone

Functies van de Webphone

Problemen met de Webphone

icon

FAQ over de Webphone

Kan ik de Webphone automatisch laten opnemen?

Nee, deze functie bestaat niet.

Kan ik met mijn headset de Webphone opnemen?

Op dit moment wordt dit nog niet ondersteund. Er wordt wel gewerkt aan een universele koppeling waar meerdere headset merken gebruik van kunnen maken.

Kan ik de contactenlijst van mijn Webphone ook importeren?

Nee, dit is niet mogelijk. Mocht je dit wel willen, laat dit dan weten via voys.nl/verbeteringen.

Met hoeveel mensen kan ik inloggen op één account?

Eén persoon en op één apparaat. Je kan niet tegelijk ingelogd zijn. Mocht je tegelijk een account gebruiken, dat wil wel. Zorg wel dat je altijd helemaal de Webphone afsluit zodat jouw collega er gebruik van kan maken.

Kan ik de Webphone gebruiken op mijn telefoon?

Nee, daarvoor kan je onze app downloaden.

Hoe kan ik makkelijk uitbellen met verschillende uitgaande telefoonnummers?
  • Open de Webphone.
  • Klik op Instellingen.
  • Geef bij Uitgaand nummer aan waarmee jij uit wil bellen.
  • image
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!