- Login in Freedom.
- Klik rechts bovenin op Account.
- Vervolgens op Administratie.
- Tot slot op Factuurgegevens.
- Bij Facturatie e-mailadres staat het e-mailadres wat jij hebt ingevuld. Klopt dit? Zp niet, pas dit aan. De eerst volgende keer ontvang jij weer facturen per mail.
- Staat het e-mailadres wel goed? Dan kan het zijn dat er iets met jouw email is. Misschien worden onze mailtjes als spam gezien. Ontvang je meer mail niet? Dit is zeker het uitzoeken waard.
- Kom je er nog niet achter. Vul een ander e-mailadres in. Krijg je daarop wel onze factuur verzonden?
- Mocht dat niet lukken, neem met onderstaand formulier contact met ons op.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!