Wachtrij

Om een Wachtrij aan te passen of aan te maken ga je naar ‘Beheer’ → ‘Wachtrij’

icon
Bestaande Wachtrij aanpassen Open het betreffende keuzemenu door te klikken op de titel of het ‘wijzig’ icoon.
image

  • Selecteer een geluid bij 1 of meerdere opties:

Startbericht

Dit krijgt de beller te horen voordat hij terechtkomt in je wachtrij. Bijvoorbeeld: ‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten, helaas zijn wij niet meteen in staat de telefoon te beantwoorden.’

Wachttijd overschrijding bericht

Hier stel je de melding in die bellers horen wanneer de ingestelde maximale wachttijd is overschreden, Bijvoorbeeld: ’Het is zo druk dat de maximale wachttijd is bereikt. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u het op een later moment nogmaals te proberen.’

Wachtrij vol bericht

Hier stel je de melding in die bellers horen wanneer de ingestelde maximale wachtrij grootte is overschreden.

image
image
image
  • Klik op ‘Opslaan’
image

icon

Een nieuwe wachtrij aanmaken Voor het aanmaken van een nieuwe wachtrij module en het verwerken in je belplan kun je deze pagina volgen.