Om een Wachtrij aan te passen of aan te maken ga je naar ‘Beheer’ → ‘Wachtrij’
- Selecteer een geluid bij 1 of meerdere opties:
Startbericht
Dit krijgt de beller te horen voordat hij terechtkomt in je wachtrij. Bijvoorbeeld: ‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten, helaas zijn wij niet meteen in staat de telefoon te beantwoorden.’
Wachttijd overschrijding bericht
Hier stel je de melding in die bellers horen wanneer de ingestelde maximale wachttijd is overschreden, Bijvoorbeeld: ’Het is zo druk dat de maximale wachttijd is bereikt. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u het op een later moment nogmaals te proberen.’
Wachtrij vol bericht
Hier stel je de melding in die bellers horen wanneer de ingestelde maximale wachtrij grootte is overschreden.
- Klik op ‘Opslaan’
Een nieuwe wachtrij aanmaken Voor het aanmaken van een nieuwe wachtrij module en het verwerken in je belplan kun je deze pagina volgen.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.