Wat is er aan de hand?
Je netwerkkabel is niet verbonden met het netwerk.
De oplossing
Controleer de volgende punten:
- Controleer eerst of de netwerkkabel goed in het Gigaset basisstation zit. Zorg dat je deze kabel stevig aandrukt in zowel de poort van je basisstation als in de poort van je router.
- Controleer vervolgens of de netwerkkabel is aangesloten op een router die stroom heeft.
- Herstart je router door de adapter van de router uit het stopcontact te halen en er na 20 seconden weer opnieuw in te pluggen.
- Sluit een andere netwerkkabel aan tussen je toestel en je router.
Heb je de bovenstaande punten doorlopen en is het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op. Dit kan onderaan deze pagina.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.